donderdag 28 februari 2013

Voor het Bruidspaar

Gepost door Ilse op donderdag, februari 28, 2013
Hallo Allemaal,

Hierbij mijn eerste bijdrage voor het Silhouette Inspirition Blog. En wat hebben mijn collega's toch supergave dingen laten zien!! Ik voel me wel echt een beginneling, als ik al die creaties voorbij zie komen! Super gemaakt meiden!! Dit belooft echt wat voor dit blog!!!!

Vandaag gaat mijn nichtje trouwen, en dit is haar kadootje.

Het doosje bestaat uit 2 delen, die ik heb gevuld met die lekkere, zoete hartjes.

Het doosje heeft een open hartje, maar dan rolt het kado eruit. Dus heb ik het hartje geselecteerd en vergroot, zodat ik het aan de binnenkant heb geplakt.


Als je het doosje in elkaar lijmt, ziet het er dus zo 
--------->
uit. Met een half hartje. Je steekt ze in elkaar, en je ziet een heel hart verschijnen.


Het label heb ik gemaakt met het patroon wat je bij de Silhouette krijgt. Ook de hartjes van het label zat hierbij. En de voorletters van het bruidspaar heb ik ook uitgesneden.

Leuk dat jullie even langskwamen en tot snel!!

Veel groetjes,
Ilse
handtekening

5 reacties:

Linda on 28 februari 2013 om 14:30 zei

Heel leuk gedaan, schattig doosje.
gr linda

Louise on 28 februari 2013 om 16:14 zei

Wat een enig een toepasselijk doosje heb je gemaakt voor het bruidspaar!.

gr.Louise

ScrapSister on 28 februari 2013 om 16:50 zei

Leuk om te geven maar ook zeker leuk om te krijgen! Erg leuk hoor!

Wilma on 28 februari 2013 om 20:38 zei

Echt leuk gedaan, mijn complimenten

groetjes, Wilma

Monique - Mienokje on 1 maart 2013 om 22:34 zei

Dit leuke, mooie doosje is niet door een beginneling gemaakt :-)

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns