zaterdag 23 februari 2013

Gepost door Nicole Verkooijen op zaterdag, februari 23, 2013
Hoi Allemaal
Het leuke van de Silhouette is dat je er ook hele apparte kaart basissen mee kan maken. Op de kaart hierboven heb ik de tekst niet op de kaart verwerkt, maar er bovenop. Voor de dames die mijn Online Silhouette Workshops volgen, leg ik stap voor stap uit hoe je dit kan doen. Het leuke van deze optie is dat je  ook ( Bijvoorbeeld ) je borders zo kan verwerken, dan je er een cirkel van maakt en dus aan de gehele buitenrand je eigen border rand maken kan. Soms sta je gewoon echt versteld van de mogelijkheden die de Silhouette heeft. Maar goed, ik hoop dat ik met deze kaart jullie toch weer een stukje inspiratie heb mogen geven :-)
Groetjes
Nicole

handtekening

5 reacties:

Linda on 23 februari 2013 om 18:51 zei

Schattig kaartje
gr linda

renate evres on 23 februari 2013 om 19:06 zei

hele mooie kaart.

Monique - Mienokje on 24 februari 2013 om 06:44 zei

Heel leuk idee. Bij deze kaart zou "Vrolijk Pasen" ook goed passen ;-)
Groetjes, Mienokje

Adriane en Anja on 24 februari 2013 om 07:36 zei

Heel leuk gedaan Nicole!
Groetjes Anja

krearia on 24 februari 2013 om 10:29 zei

Dit is zo'n leuk idee. Ik heb daar ook al een keer gebruik van gemaakt. Je kunt inderdaad alle kanten op met de Silhouette. Je kaart blijft gewoon super.....

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns