zaterdag 16 februari 2013

Ilse van Kemenade

Gepost door Ilse op zaterdag, februari 16, 2013

Mijn naam is Ilse van Kemenade, en ik woon in Velsen-Noord. Ik ben ontzettend trots, dat ik deel uit
mag maken van dit team. Iedereen van dit team heeft al best veel ervaring met de Silhouette Cameo.
Ik heb de mijne nog geen week in huis.
Maar het is een superapparaat! Wat je er allemaal niet mee kan maken?!?!?! Meesterlijk!

Ik vind het geweldig om doosjes en speciale envelopjes te maken. Ook hiervoor is de Silhouette uitermate geschikt. Je kan er zoveel kanten mee op! En toch je eigen draai aangeven.

Cynthia vroeg of ik in haar team wilde. En ik heb dan ook volmondig "JA" gezegd! Ik hoop dat we u kunnen inspireren met de Silhouette, en veel mogelijkheden kunnen laten zien.

Veel plezier!!!



handtekening

0 reacties:

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns