vrijdag 15 februari 2013

Monique Steenaard

Gepost door Monique - Mienokje op vrijdag, februari 15, 2013


Ik ben Monique Steenaard uit Schiedam. Sinds eind december heb ik mijn grote wens in vervulling mogen laten gaan: de Silhouette Cameo op mijn hobbytafel. Een waanzinnig apparaat die mijn droom oversteeg. Zoals Toy Story het zo goed verwoordt: "To infinity ... and beyond!
Het voordeel van de Silhouette is dat je alles wat je in je hoofd hebt kan snijden (zelfs tekenen) en je niet wordt tegengehouden door vorm of grootte. Die bepaal je namelijk zelf. Zelfs het materiaal wat zich laat snijden is uitgebreid en ik wil ze allemaal gaan proberen: papier, vinyl, stof, magneetpapier, flock om je kleding te pimpen en wat vind je van het idee dat je (buur)kind met een zelf gemaakte tattoo rondloopt.
Bijkomend voordeel van deze nerd is dat ik mijn andere hobby, de computer, erbij mag gebruiken.

Toen Cynthia me dan ook vroeg of ik het leuk zou vinden om deel uit te maken van een Silhouette designteam hoefde ik niet na te denken. Natuurlijk!!! Zeker toen ik hoorde wie mijn "collega's" zouden worden. Ik heb er ontzettend veel zin in!

Veel plezier allemaal op ons Silhouette Inspiration Blog.









handtekening

1 reacties:

Jeannette on 16 februari 2013 om 13:09 zei

Hoi Monique, ontzettend leuk om jullie op dit nieuwe blog te volgen, ik ben helaas (nog) niet in het bezit van de silhouette, maar wat niet is kan nog komen. Veel succes allemaal en ik laat het lekker op me afkomen, groetjes Jeannette

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns