donderdag 28 maart 2013

Something Special...

Gepost door Nicole Verkooijen op donderdag, maart 28, 2013
Hoi Allemaal
Eindelijk weer eens een kaartje van mij en natuurlijk gemaakt met de Silhouette Cameo. Voor deze kaart heb ik een afbeelding gebruikt van een kleine postzegel, en deze simpelweg vergroot, daarna een copy naar boven gemaakt en deze 2 delen aan elkaar gesmolten. Daarna heb ik nog 1 extra ( enkele ) voorkant gemaakt, zodat je niet ziet dat de kaart aan de bovenkant gevouwen is. ( geen platte bovenkantjes ) maar gewoon rondom netjes golvend. 
De afbeelding is van Tiddly Inks en de tekst stempel is van C.C.Design. De border heb ik met ponsen gemaakt en de wolkjes met stansje van C.C.Design. 
Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden :-)
Voor de dames die mijn Online Silhouette Workshops volgen, als jullie dit patroon willen hebben, mail mij dan gerust. mazzel36@gmail.com
handtekening

4 reacties:

Linda on 28 maart 2013 om 20:21 zei

Wat een lief kaartje weer, heel mooi gedaan meis
gr linda

Unknown on 28 maart 2013 om 21:04 zei

Heel mooi kaartje Nicole, en weer helemaal jij met die bloemetjes! greets Daisy

renate evres on 29 maart 2013 om 20:52 zei

het is weer een prachtig kaartje
groeten renate

Adriana on 7 april 2013 om 18:10 zei

ook dit is weer schitterend gemaakt:)

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns