zondag 17 maart 2013

Gratis!!!

Gepost door Ilse op zondag, maart 17, 2013
Hallo Dames,

Van de week zat ik even op Facebook te snuffelen, en toen kwam ik een groep tegen waar ik lid van ben geworden. De Silhouette Cameo NL heet deze groep. Hier kan iedereen foto's plaatsen van projecten en creaties.
Superleuk om te zien, hoe enthousiast er met de Silhouette Cameo gewerkt wordt.
En hoe verslavend het is... hihihi
Maar er worden ook tips gedeeld. En deze vond ik wel erg leuk om even met jullie te delen.


Ga naar www.silhouetteonlinestore.com en tik bij search in:     Original 50
Je krijgt dan 4 pagina's met designs te zien, waarvan er 44 patronen gratis zijn!!!
Das toch een kadootje!!!
Altijd leuk om even te scoren!!

Leuk dat jullie weer langs kwamen en veel plezier met de designs!!!

Fijne Zondag!
Ilse

handtekening

2 reacties:

Wil on 17 maart 2013 om 09:39 zei

Ik zit ook in de facebook group van de Silhouette. Heb daar deze tip van de week ook mee gekregen en natuurlijk gelijk de freebies opgehaald. Er zitten heel leuke patronen tussen.

groetjes,Wil

ScrapSister on 17 maart 2013 om 10:23 zei

Dank je wel voor de tip! Ga gelijk op zoek naar de facebook pagina!

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns