donderdag 4 april 2013

Silhouette Sketch Pennen

Gepost door Nicole Verkooijen op donderdag, april 04, 2013
Hoi Allemaal
Ik dacht ik ga even een leuke tip met jullie delen over de Sketch pennen voor in de Silhouette. Vaak krijg ik de vraag hoe ik zo mooi de nep stiksteekjes gemaakt krijg op mijn kaarten. Nou, hier is de truc :-) 
Je meet de binnen maat op van je Stans ( in dit geval heb ik even 2 spellbinder stansen als voorbeeld genomen ) Dan teken je de vorm in je Silhouette Software en zet er een stippel lijn in ( dit kan je doen door een interne schaduwlijn te kiezen ) 
Daarna leg je je stans erop, met de snijkant naar beneden en stans je het uit.
En dit is dan het resultaat, een perfect op maat gemaakte stippellijn net aan de binnenkant van je uitgestanste object. Hier kan je dan vervolgens je afbeelding in stempelen en inkleuren.
De Sketch Pennen komen in onwijs veel leuke kleurtjes en mocht je ze zoeken, je kan ze hier vinden in de webwinkel :-)
handtekening

6 reacties:

rian on 4 april 2013 om 15:33 zei

he dat is een handige tip, maar ipv al die kleuren kopen kan je veel beter de pen houder nemen daar koop je de stabilo fijn schrijvers bij die zitten verpakt in alle kleuren en dan heb je het zelfde.
misschien hebben andere iets aan deze tip
groetjes rian

Linda on 4 april 2013 om 18:58 zei

wat een leuke tip, eigenlijk zo simpel je moet er alleen even opkomen
gr linda

Wil on 4 april 2013 om 20:51 zei

Dank je wel voor deze handige tip Nicole!

groetjes,Wil

Marlies on 8 april 2013 om 22:42 zei

Wat een goed idee, bedankt! Groetjes, Marlies

renate evres on 9 april 2013 om 20:52 zei

is zeker een leuke tip, kijken of het gaat lukken
groeten renate

Monique - Mienokje on 12 april 2013 om 12:42 zei

Ik gebruik ze allebei, de Sketch pennen en de penhouder met de Stabilo fijnlijners. Ook de zilveren, gouden en witte gelpennen van de V&D passen perfect in de penhouder.
Tip: als je de stad in gaat, neem de penhouder mee.
Nieuwtje: binnenkort zal er een pakketje uit Amerika op de mat liggen met nieuwe speeltjes, waar we met allerlei pennen en zelfs markers kunnen stoeien. Kijk er al naar uit.

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns