dinsdag 9 april 2013

Super truck

Gepost door Monique - Mienokje op dinsdag, april 09, 2013
Dit vind ik zo leuk aan de Silhouette, zelfs de sky is not the limit.
Mijn buurjongen was jarig en is gek op vrachtauto's. Toen ik dit (gratis) patroon tegenkwam bij Birdscards was ik verkocht. Omdat het een zgn. tentkaart is, heb ik er de sluiting aan gezet die ik al eerder heb beschreven. Zo zakt hij niet door zijn wielen, omdat de voor- en achterkant aan elkaar vast zitten.
 
Het leuke van de kaart is dat je de vuilnisbak naar boven en onder kan bewegen. 
 
 

 
 En de laadklep kan door de brad echt kiepen.
 

Hoe mijn buurjongen hem vond? Helemaal waanzinnig.

handtekening

8 reacties:

Jeannette on 9 april 2013 om 19:38 zei

hoi Monique, tsjonge wat een werkstuk laat je ons hier zien, helemaal leuk en wat leuk dat die vuilnisbak ook kan bewegen. Heel leuk vond ik het om kennis met je te maken op de beurs in Rijswijk, zo enthousiast als je was over de Silhouet Cameo, groetjes Jeannette

renate evres on 9 april 2013 om 20:40 zei

een erg leuk idee.
groeten renate

Wilma on 10 april 2013 om 08:54 zei

een super leuke truckkaart, buurjongen helemaal blij||||!

Riet on 10 april 2013 om 16:30 zei

ohhh wat prachtig gemaakt,dat is echt super.

Liefs Riet.

Wil on 10 april 2013 om 18:05 zei

Nou, dat geloof ik graag dat ie er superblij mee was. Ziet er super uit.

groetjes,Wil

Jeanine van Wijk on 12 april 2013 om 14:56 zei

Wat super dat hij bij de gratis snijbestanden staat!! Echt zo gaaf!! Dank je wel!!

Adriane en Anja on 14 april 2013 om 20:25 zei

Mijn schoonzoon vindt hem helemaal geweldig!

Corly on 17 april 2013 om 12:23 zei

Dank je wel voor het delen, hij is gaaf!

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns