vrijdag 5 april 2013

Een kaartje vergroten met de Silhouette

Gepost door Linda op vrijdag, april 05, 2013
Hoi Allemaal,

De digi heb ik ingekleurd met Derwents en uitgesneden met de een na grootste Spellbinders Nestabilitie labels 8, nu wilde ik mijn kaartje ook in dit model hebben. Maar met alleen de nestabilities ging dat dus niet lukken omdat het plaatje al vrij groot was. Dus heb ik het model nagemaakt in de Silhouette design studio en uitgesneden met de Silhouette. Dus zijn je nestabilities niet groot genoeg, ook dan is de Silhouette  weer een heel fijn hulpmiddel.

Het snij bestand van deze dubbele kaart wil ik graag met jullie delen, wil je hem ontvangen zet dan even je email adres in het reactie veld en dan mail ik het naar je toe.
groetjes Linda
handtekening

11 reacties:

Anreda on 5 april 2013 om 22:15 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Hoi Linda,
Mooi model kaart, daar wil ik wel een patroontje van hebben voor mijn silhouette.
alvast bedankt, jacqueline
jewalt@upcmail.nl

Louise on 6 april 2013 om 09:53 zei

Leuk idee Linda, vindt het altijd wel leuk om andere vorm kaart te maken, dus ik zou hem graag van je willen ontvangen.

Alvast bedankt,

louise1951@live.nl

Anreda on 6 april 2013 om 11:06 zei

Mijn reactie verwijderd, daar ik mijn mail ades niet open wil laten staan.

Zoals gezegd, een geweldig patroontje ! TOP !

Bedankt,

marja on 6 april 2013 om 16:58 zei

Ook ik zou graag dit snijbestandje hebben. Super alvast bedankt, Marja
marjavanlaar@kpnplanet.nl

Monique - Mienokje on 6 april 2013 om 21:59 zei

Weer ontzettend leuk gedaan Linda

Wil on 7 april 2013 om 15:59 zei

Wat een lekker gezellig kaartje is dit.

groetjes,Wil

Marlies on 8 april 2013 om 22:40 zei

Wat een prachtig kaartje is dit! ik wil het snijbestand wel ontvangen, want die spellbinderstans heb ik niet. Wat aardig dat je dit wilt sturen! Alvast heel erg bedankt!!! Groetjes, Marlies marliessavelkouls@yahoo.com

Corly on 17 april 2013 om 12:08 zei

Wat een leuke kaart! Ik wil graag het snijbestand ontvangen. Bedankt voor het delen.
groetjes Lydia

Corly on 17 april 2013 om 21:36 zei

Ik heb hem gevonden, bedankt!
groetjes Lydia

Unknown on 21 april 2013 om 16:20 zei

hallo team,

kan ook ik jullie snijbestand ontvangen

alvast bedankt
groetjes
carine

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns