maandag 27 mei 2013

Nintendo DSI XL

Gepost door Linda op maandag, mei 27, 2013
Hoi Allemaal,

Laatst heb ik een keer deze leuke Magnolia stempel gewonnen en omdat ik ooit eens zelf een patroon ontworpen heb van een Nintendo DSI XL, leek het mij leuk om dat kaartje met deze stempel te combineren.
Alles is natuurlijk gesneden met de Silhouette. Zo zie je maar dat je eigenlijk van elk voorwerp zelf een kaart kan maken.
Close up van het plaatje. 
De Silhouette Studio snijfile en/of het PDF bestand zijn via mijn blog te koop.

groetjes Linda
handtekening

2 reacties:

chrilvian on 27 mei 2013 om 19:24 zei

cool

Grietje Jansen on 31 mei 2013 om 10:14 zei

haha, wat leuk!!
Mijn nichtjes zitten heel veel met die dingen te spelen.
Zo'n kaart zal bij velen van onze jeugd in de smaak vallen.

Grietje

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns