maandag 13 mei 2013

Gras kaartjes

Gepost door Linda op maandag, mei 13, 2013
Hoi Allemaal,

Ik heb twee kaartjes gemaakt voor een artikel in het blad "Creatief met Kaarten". De kaart met de voetballers is in het blad geplaatst, de bosdieren helaas niet terwijl ik die zelf veel leuker vond. Het basis patroon staat ook in het blad "creatief met kaarten". De losse onderdelen komen uit de Silhouette shop of zijn zelf gemaakt.

Het idee achter deze kaartjes is, dat je alleen groen cardstock voor het gras gebruikt en een stuk mica voor het tentje. De rest snijd je dan uit wit DCP of ander papier afhankelijk waar je op kleurt, want iedereen heeft wel markers, potloden etc. en zo hoef je niet steeds allerlei kleuren papier te snijden.

Alle onderdelen van mijn kaartjes zijn gesneden met de Silhouette, in mijn geval heb ik alles uit correspondentie kaartjes gesneden en daarna ingekleurd met Derwents Pastels en Distress Ink. 



groetjes Linda
handtekening

0 reacties:

Een reactie posten

 

Silhouette Inspiration Copyright © 2013 Silhouette Inspiration Blog is Designed by MMDesigns